Indskrivning Skole

VELKOMMEN TIL ØSTER FARIMAGSGADES SKOLE

Vi er en gammel skole fra 1885, der er totalrenoveret med en nybygning til indskolingen, og vi er klar til at modtage 3 nye børnehaveklasser til august placeret i fine lokaler fra 2014 på ca. 80 m2

Indskrivning:

Kære elev - og familie

Vi har aftalt at mødes til en samtale, for at tale om du måske skal skifte skole til Øster Farimagsgades Skole.

Inden du skal til samtale hos os, skal du sammen med en eller begge dine forældre udfylde nedenstående skemaer.

Spørgsmålene i skemaet danner grundlag for vores samtale, og det udfyldte skema skal sammen med din seneste elevplan sendes til os, senest dagen før vores samtale.

Hvis du går i 8. eller 9. klasse, skal din seneste UPV (Uddannelsesparathedsvurdering) og sendes til os forud for vores samtale. Information til din nuværende skole.

Hvis du går på en kommunal skole i København, skal din mor eller far inden vores samtale have været i dialog med skoleledelsen på din nuværende skole om, hvorfor du gerne vil skifte skole.

Opfølgende samtale Inden for de første to måneder efter du er startet hos os i din nye klasse, skal du sammen med dine forældre til en opfølgende samtale med din klasselærer.

Ved den opfølgende samtale skal vi tale om, hvordan det går for dig i din nye klasse.

Vi ser frem til at møde dig.

Kirsten Hanne Hansen
Skoleleder på Øster Farimagsgades skole

Indskrivnings blanket_0.pdf

Shape Created with Sketch.

Samtale om indskrivning.pdf

Shape Created with Sketch.